Ua Ru
Гостьова

Спроба допомогти)
Доброго дня! Недавно став вашим клієнтом, усе сподобалось) А зараз просто з цікавості зайшов до вас на сайт, почитав різні відгуки. Сам займаюсь автоматизацією у сфері бізнесу та собслуговування маю для вас хорошу пропозицію) Можемо налагодити та покращити якість обслуговування Вашої мережі. Пропоную програмне забезпечення що спростить роботу як на прийомі взуття так і при видачі. Усі побажання клієнта можна описува, побажання будуть друкуватися на термоетикетках ммайстер завжди буде знати що саме хоче клієнт. Є можливість відправка смс клієнту після завершення робіт, відпаде необхідність обдзвону. Ви отримаєте хорошу та впорядковану базу клієнтів та ще багато цікавого) Якщо я Вас зацікавив можемо поспілкуватися телефоном)
Олександр
12:30 25.01.2018

Некомпетентний та неуважний персонал!
Давала чоботи на ремонт міняли задніки та ставили 2 латки, 1 латку добре поставили, іншу поставили не в тому місті, обгрунтували це тим, що я в них після того ходила і вони знов порвались, хоча я в них після того не ходила!!!
17:21 22.01.2018

Бездарні майстри
Забрав 23 листопада черевики після заміни підошв. І хоча наголошував , що підошва має бути 42 р , мені поставили 43. Навіть візуально видно , носок що потягнули , щоб пришити на підошву. Якість роботи майстрів Території Взуття можна описати хіба що нецензурною лексикою
Олег
20:57 24.11.2017
відповідь:

Добрий вечір,Олег. Якщо підошва не підходить,зверніться , ми Вам переробимо.


Розчарування
виправляю помилку в заголовку замість Нозчарування, і ще хочу добавити ,що ми з чоловіком вже багато років здаємо взуття в ремонт до вас...
Ольга
23:44 20.11.2017
відповідь:

Ми цінуємо кожного клієнта, і завжди підемо Вам на зустріч.


Hозчарування
сьогодні забрала 2 пари взуття після ремонту, в обох переклейка підошви (по 100 грн. за пару).запитала -чи є гарантія? так ,- 14 днів.Оглянувши в одній парі не доклеєно ззаді,-пояснили що клей не взяв -побігли доклеювати,а друга пара ,взагалі один черевик похабно зроблений -обліплений клеєм, не дотягнений до обводка, виглядає низ шкіри пояснили що нічого страшного,зараз докрасять. (по тому клею намастили краски)Розчарована такою похабною роботою,ЯКІСНИЙ ремонт-це коли береш в руки взуття і не бачиш ,що воно було в ремонті
Ольга
23:30 20.11.2017
відповідь:

Добрий вечір,Ольга.Вибачте,що тільки Вам відписую. Як підошви, чи не відклеілися? У Вас все на гарантіі.Не ображайтеся,будьте з чоловіком і надалі нашими клієнтами.


Запитання
Доброго дня. Скільки буде коштувати обрізати чоботи?Тобто з чобіт зробити черевички. І скільки це займе часу?
Оксана
16:42 04.11.2017
відповідь:

Добрий вечір,Оксана. Зателефонуйте, будь ласка за тел.51 15 51.


Перетяжка
Дуже не задоволена перетяжкою чобіт! Ви не дослухаєтесь до потреб клієнта, а робите по своєму!
Галя
16:46 30.10.2017
відповідь:

Добрий вечір ,Галя. Ми завжди дослухаємося, але не завжди можливо технологічно зробити так,як клієнт уявляє.Перетяжка- це все таки ремонт, а не нове взуття.Якщо у Вас ще є сумніви,то зверніться до нас.


Замовлення
Хочу замовити у Вас шкіряні туфлі на танкетці або каблучку 5-7см 39 розмір для проблемних ніг. Яка ціна з пошиттям? Термін виконання?
Валентина
13:17 21.09.2017
відповідь:

Добрий вечір,Валентина. Зателефонуйте 51 18 18.


покраска підошви
Чи надаєте ви послуги покраска підошви у білий колір та її вартість?
Аліна
09:22 06.09.2017
відповідь:

Добрий вечір,Аліна. На жаль не можна.


Хамська поведінка працівників.
Вгамуйте будь-ласка свою працівницю що була сьогодні 01.09.вул. Київська, 2 (БП "Сонячний") на прийомі! Вона не представилась і хамить вже другий тиждень, буквально тероризує мого сина! Він їде завтра в Київ і ми не змогли забрати багатостраждальну валізу!!! Бо ми живемо на Дружбі, а сьогодні після обіду там після аварії були жахливі затори!!! Я мусіла валізу позичати в сусідів, А в 20.00 подзвонила ваша працівниця і почала вчергове скандалити з моїм сином. Мені важко буде залишити цей випадок без уваги! Ваші працівники пояснили, що ви не замовляєте запчастини для однієї валізи, тому вона достояла до останнього дня в розібраному стані, завтра дитині їхати на навчання і ми не змогли попасти на Сонячний! Будьте людьми!
Мама студента Леся
20:10 01.09.2017
відповідь:

Добрий вечір,Леся. Ми вже з Вами все з"ясували, вибачте, що Ви нервувалися. Як валіза?


сторінка 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 28 Наступна


Ви можете залишити нам своє повідомлення:

Заголовок:

Текст повідомлення:

Автор:

E-mail для отримання відповіді:

(введений Вами е-mail не буде відображатись в гостьовій)
Введіть 5 цифр, що зображені ліворуч:

vzuttia.te.ua © 2018        Каталог веб ресурсів Тернопільщини 0 розкрутка та розробка сайтів тернопіль